Moderna Resor

JIPPI!
Jag har fått in ett resereportage i det relativt nya resemagasinet
Moderna Resor. Ett reportage om vindistriken runt Adelaide i Australien
kommer i nästa nummer.

Det var jätteroligt att skriva reportage men naturligtvis var själva upplevelserna
på resorna i McLare Vale, Clare Valley och Barossa tillsammans med familjen
under mina tre besök i Australien fantastiska.

Tacka Anna Norström, chefredaktör på Modena Resor för förtroendet och tack
min peppande man Göran och mina barn Wilma och Ellen som oavsett vad jag
skriver om alltid ger uppskattande ord.

Tack lillebror Henrik, svägerskan Carolina och lilla Astrid för att ni tog mig
runt på så fina ställen senast jag var hos er i Australien i julas.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0